abdulhafizuddin
TUTORIALLINK 1LINK 2LINK 3LINK 4LINK 5BACK
Hello !
Wednesday, February 5, 2014 , 0 Comment

Assalamualaikum Semua !

Dah lamakan saya tak update blog saya ni ?? Dah berhabuk dahh *Fuhhh* Ok entri kali ni , saya nak cerita semua benda yang berlaku sepanjang saya tak update blog ni. Tapi tak de la saya nak cite semuanya =.= Kalau cerita semuannya memang panjang la ! Hahha ok straight to da point.. Ok masa 25 Januari 2014 , sekolah saya ada buat merentas desa.. Haha jangan tanya la aku dapat nombor berapa xD Mestilah nombor 10 dari belakang -.- Hahaha memang jauh sesangat lah. Pagi tu pun sempat ambik satu gambar je -.-


Pakai tudung hitam tu Natasya , dan yang tudung putih tu pun Natasya juga xD hahha...Actually petang tu ada sekolah ganti tapi malehh , tahu tahu la kan. Seterusnya , pada 29 Januari 2014 , saya = & keluarga pergi Cameron Highlands , tapi sayangnya kakak tak ikut sebab dia ada kelass , budak collage memang cam gitu...



And then lepas duduk duduk kat Ladang Teh Cameron tu , cari la juga hotel-hotel kat situ , cari punya cari Alhamdulilah jumpa juga , kita orang pilih Century Pines Resort.

And then saya & abang saya pergi jalan kaki ke Starbucks Coffee , tak de lah jauh sangat.. Tapi memang penuh dengan mat salleh la


Saya minum Caramel Frappucino , masa kitaorang duduk kat luar , ramai tengok -.- I dont know la kenapa.. And then nak dekat maghrib , kitaorang cari la kedai makan , jumpa la juga , tapi aku tak ingat nama kedai makan tu..


Keesokkan harinya , kitaorang dah nak balik dah..Pagi tu memang sejukk gila nak m*ti lah habak hangg. Ni view from bilik kitaorang..


Sebelum balik tu , kitaorang sempat la petik buah strawberry & beli , and then kitaorang kena pergi Gerik sebab sepupu saya kahwin kat sana... Keesokkan hari , lepas kitaorang dah makan nasi kenduri la bla bla bla , ingatkan nak balik terus tapi sepupu aku ajak mandi ayaq terjunn , so kitaorang ikut la... Padahal air terjun tu dekat je ngan umah dia



Pada 4 Februari plak , abang saya dapat iPhone 5s , actually phone tu saya punya tapi saya bagi kat abang saya sebab kesiann , tapi saya nak pakai :'( Gold kott

Follow my instagram untuk lebih tahu tentang saya ! Instagram : abdulhafizuddin

Ok That's all for this entry ! Bye :*


P/s :  Blog ini akan diupdate pada masa yang terlampau terluang sahaja












Disclaimer

Here , your short bio maybe . or blog rules or any greeting . up to you. please make sure you didn't remove the credit section. thank you



Them





Help Me ?



« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.