abdulhafizuddin
TUTORIALLINK 1LINK 2LINK 3LINK 4LINK 5BACK
Karnival Amal
Monday, October 7, 2013 , 0 Comment

Assalamualaikum Semua !

Pada 28 September 2013 , Sekolah saya iaitu SMK Bukit Rahman Putra telah mengadakan Karnival Amal untuk mengumpul duit untuk Surau yang bakal dibina ni sekolah kami.Ok sekarang tak nak cerita banyak , ni gambar-gambar masa karnival amal tersebut.





Yang tengah tu la owner kepada http://youknowmynamexx.blogspot.com/





Yang paling best , apabila Harris Alif datang. Harris Alif datang pada pukul 3 petang. Memang meriah sangat , Tak percaya ? Tengok la video keek saya ni. Saya hanya embed keek ni je. Kalau rajin , follow la keek saya AbdulHafiz5961.





Itulah hari yang paling Happy dalam hidup aku

Disclaimer

Here , your short bio maybe . or blog rules or any greeting . up to you. please make sure you didn't remove the credit section. thank you



Them





Help Me ?



« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.