abdulhafizuddin
TUTORIALLINK 1LINK 2LINK 3LINK 4LINK 5BACK
Spotify Gift Card Malaysia
Wednesday, July 20, 2016 , 0 Comment
ASSALAMUALAIKUM W.B.T
so today Hafiz nak cerita pasal Spotify, korang semua mesti tahu kan apa tu spotify kan? kalau tak tahu, spotify ni adalah Apps (applikasi) lagu yang korang boleh download dari Google Play Store & App Store. Spotify ni app yang paling seronok bagi Hafiz, sebab bila seseorang penyanyi tu baru release lagu, spotify akan keluarkan lagu juga. Dikira spotify ni ada kait dengan penyanyi seluruh negara. But the point dalam entri kali ni adalah spotify telah release Spotify Gift Card di Malaysia. that's was exciting for me. sebab dah lama tunggu hehehe. 


spotify git card ni ada dua jenis, satu berharga RM14.90. lagi satu berharga RM44.70 seperti gambar di atas. Apa beza harga ni? Kenapa harga lain lain? Okay, yang berharga RM14.90 tu Premium hanya untuk 1 Bulan. Manakala yang berharga RM44.70 tu premium untuk 3 bulan. Pada pendapat saya lebih bagus beli premium ni, sebab kalau pakai spotify yang free, kena ada internet untuk stream lagu. Ia akan membazirkan kuata telefon. Dan kalau spotify free, lagu lagu tak boleh "play" macam tu je. Kena "shuffle" maksudnya random and akan ada ads (iklan) di spotify free ni. hehe. tu sahaja for this entri. dah lama tak menaip rasa penat hahaha. bye!
Disclaimer

Here , your short bio maybe . or blog rules or any greeting . up to you. please make sure you didn't remove the credit section. thank you



Them





Help Me ?



« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.